I'm back!

1kommentarer

Nu verkar min dator må lite bättre så jag testar att uppdatera här ;-) Man har ju inte så stor lust att sitta och blogga nu heller när det är så varmt och skönt.. Vi mår i alla fall bra! Maximilian är lika glad och nöjd som vanligt :-) Vi är mest ute hela dagarna, mest i skuggan där det är svalt. Vet inte riktigt vad jag ska skriva, det mesta vi har gjort är att sola, varit på måååååånga promenader och imorgon ska vi till stranden (jag hatar stranden!), så vi får se hur det går hehe..  Var ute i helgen också med mina babes, fast Bella var inte med för hon jobba..men vi hade skoj ändå, som vanligt :-D

Bjuder på lite bilder istället!





















Och Emelie, bilder på nya tatueirngen kommer imorgon ;-)

1 kommentarer

emelie

01 Jul 2009 19:04

haha sötöga.

Kommentera

Publiceras ej