JAG VET

3kommentarer

JAG ÄR SÄMST! ;-)

M
en jag var jättesjuk i en vecka, R tog med Maximilian och åkte till norrköping och träffade sin mamma och co, medans jag låg hemma och tog hand om mig själv :-P Vi har hunnit vara på Olivers 1-års kalas, köpt en ny vagn till lillen och jag har tatuerat mig!
Min dator är helt fucked up så jag sitter på R's dator nu och har inga nya bilder på den här..eller jo hitta några som är från norrköping :-)

Uppdaterar när jag kan sitta en längre stund och kan lägga in alla bilder, puss på er!











Max testar sin kompis Oskars gunga :-P

Här kommer lite gamla bilder på pluttisen också:














3 kommentarer

emelie

24 Jun 2009 22:29

jag vill se kort på gaddningen babe.

Fia

25 Jun 2009 19:32

Hej, du känner ju Tanja.. ska du på Devins kalas i juli?! Vi funderar ännu.. jag har inte hunnit kolla i kalendern.. men vad ska man ge i så fall. Det är roligt att köpa till barn, men lika svårt varje gång...:-D

Liiiiisa

26 Jun 2009 19:51

hej gumman! jag smsade dig igår men fick inget svar, såg att du hade ringt mig! puss & kram

Kommentera

Publiceras ej