klappa händerna

1kommentarer

Igår var jag helt död när jag kom hem på kvällen.. Först på morgonen så skulle vi igentligen ha varit på bvc för tandhälsoinformation, men dom ringde och sa att hon var sjuk. Så vi får komma efter semestern, men det gör inget. Så istället ringde jag till jobbet för att gratta min kära mor som fyllde 42-år, men då visade det sig att hon var ledig ;-) Så jag slängde på mig träningskläder, tog en sväng förbi centrum köpte blommor och lunch och sen traskade vi upp till henne. Var helt död när jag kom fram, hatar dom där backarna! Var där i några timmar och sen var det dags att gå bort mot R's jobb och möta upp honom så att han kunde ta Max medans jag var och träna. Körde ett stenhårt styrkepass och sen gick jag hem. Jag var helt slut när jag kom hem, slängde i mig maten som R hade fixat och sen decka jag på soffan.
Idag blir det ingen träning förutom promenaden, mina armar är som spaghetti och jag har sån träningsärk i rygg och mage. Men imorgon så!

Här på morgonen när vi satt och lekte på golvet och sjöng "klappa händerna", så började Maximilian helt plötsligt klappa händerna som man ska göra :-D Annars så har han klappat lite halvdant och mest "bankat" på något med händerna när vi har sjungt.
Nu vrålar han där nere i sin säng så jag ska se vad han håller på med ;-)

1 kommentarer

Ida

09 Jun 2009 11:55

Det är så gulligt! Lova klappar också händerna nu :-)

Kommentera

Publiceras ej