bara sover och sover..

2kommentarer

Min lilla prins bara sover och sover.. han vaknar, är vaken en liten stund och äter lite och får vätskersättning och sen vill han sova igen. Några leenden och lite bus har man fått sett, men det är inte mycket. Han är så hängig idag, fast det kan man ju förstå..man vet ju själv hur man blir när man är sjuk. Men jag håller koll på honom ifall vi måste åka in till sjukhuset. Jag sov runt 1 tim, hade behövt sova längre..men vad gör man. Blir så arg på R ibland, han ger upp så jävla lätt och allt ska anpassas efter honom! Men nu känner jag att Jag vill ta hand om Max eftersom han är sjuk, jag vill ha honom i famnen och pussa på honom.  Jag vill se till att han får i sig välling och vätska, för jag vet att R gärna fuskar..

Jag beställde en klänning/långtröja precis också, tyckte att den var så söt och att jag förtjänade den ;-) Hehe.. Men jag orkade inte spara någon bild på den, så ni kanske får se den senare!

Nu ska jag gå ner och se till min lilla skrutt.

2 kommentarer

Malin

14 Mar 2009 14:25

det där med tålamod verkar inte någon kille ha....

Fia

15 Mar 2009 00:33

hoppas han blir bättre snart, Kram!!

Kommentera

Publiceras ej