bästa helgen på länge!

3kommentarer

Den här helgen har varit mycket trevlig och jag både skämt och blivit bortskämd den här helgen :-)

I
fredags åkte jag och Sara in till stan och shoppade lite. Vart jeans, leggings, kjolar, linnen, t-shirts och smink till mig. Den här gången när jag handla kläder så tyckte jag faktiskt att det var roligt! Dels för att jag slapp tänka på blöjbyten osv, men också för att jag har min gamla storlek igen! Förutom i byxor då, där har jag en storlek större men det är ju inte så konstigt med tanke på hur mycket mina höfter breddade ut sig.. :-P Vi hade riktigt trevligt, åt god mat och strosade runt i butikerna. När jag kom hem var jag helt slut och svärmor hade kommit hem till oss, så jag pussade på Max och sen satt vi och pratade tills klockan vart halv 12 och jag orkade knappt hålla ögonen öppna.









På lördagen tog vi en promenad bort till moraberg, för jag behövde ett par nya hörlurar till mp3'n och det är lika bra att R är med när jag ska handla sånt, för jag är sämst på allt som har med elektronik att göra.. Och vad gör inte min underbara sambo då, jo han köper en ny mp3 åt mig!!! Och den var så grymt söt, jag vart verkligen superglad :-D Han tyckte att den jag hade var så ful och att en rosa passar mig mycket bättre, sant sant..hihi.



Sen gick vi tillbaka hem och det var dags för mig att göra mig i ordning. För jag skulle iväg på bio och sen äta middag. Vi såg "Män som hatar kvinnor" och den gillade jag verkligen! Längtar tills nästa kommer på bio.. Efter bion gick vi ut och åt och drack lite. Det är ju inte ofta man dricker och jag vart ju lite fnittrig, men det är bara roligt ;-) Jag åkte hem i skaplig tid för Maximilian hade varit lite gnällig här hemma (tanden), men när jag kom hem så låg han och sov så sött, som tur var.

Igår var vi mest hemma, jag och Carro (Max farmor) tog en promenad och handlade till tacosen som vi skulle äta på kvällen. Sen lekte vi med Maximilian, satt och prata..vi kan verkligen prata flera timmar i sträck, så skönt att man kan göra det med henne och precis om allt.











Idag var vi och vinkade av henne vid tåget och sen har jag varit och hämtat mina nya skor. Jag är grymt nöjd kan jag ju säga! Och jäääävlar vad höga dom svarta med remmarna var, men det är nice ;-)







NU VILL JAG HA VÅR!

3 kommentarer

Fia

23 Mar 2009 22:13

Låter verkligen som en riktigt lyckad helg.. shopping, bio, present, god mat och trevligt sällskap... kan väl aldrig vara fel!!

Skönt att du va nöjd med skorna.. tycker det kan vara rätt svårt att beställa utan att prova!

Ska ni med till öppna förskolan nu på fredag?!

emelie

24 Mar 2009 09:16

: ) skorna passa ser jag..

nr 1 var absolut snyggast. .wihi.

Ida

24 Mar 2009 19:07

Låter som att du har haft en superhelg! Skönt att få lite egentid. Det behöver man! Skorna var ju skitsnygga!! avis Nu får fan värmen komma snart så du får glänsa med dom nya pjuxen ;-) kram

Kommentera

Publiceras ej