besviken

4kommentarer

Äh vad besviken jag blev nu.. beställde ju ett par nya skor i förra veckan och nu fick jag ett mail om att dom hade något fel i sitt system och dom skorna finns tydligen inte kvar!!! Irriterande. Dom som var så fina..

Men sko-freak som man är så beställde jag ett par nya, eller inte ett par..utan tre par :-P Får väl hoppas att i alla ett par av dom kommer att bli mina! Även om dom inte alls var lika fina som dom jag beställde förra veckan..





Alla tre är från www.nelly.com

4 kommentarer

Fia

17 Mar 2009 22:54

De va fina allihopa, men gillade spec de nedersta.

Tråkigt att de andra var slut!

Däremot så har jag rätt svårt för skor med öppen tå.. fast ändå har jag flera stycken.. men foten har en tendens att glida ner i skon, så tårna vill ut liksom ;-) hatar det..

emelie

18 Mar 2009 17:38

gillar dom första där.

tänkte beställa dom men vet inte om jag passar i dom! hmms.. :D

millan

18 Mar 2009 20:23

dom första va grymma!=) Synd att dom supersnygga du beställde va slut =( ha de bra! kram

Ida

19 Mar 2009 16:46

Jättefina! Speciellt den översta gillade jag..

Kommentera

Publiceras ej