fotografering

0kommentarer

Idag hade jag igentligen tänkt att gå ner till stan och gåpå banken och sen gått på en långpromenad i det här fina vädret. Men istället så följde jag och Max med Carro, Henke och Oliver och fotograferade små killarna :-) Maximilian var grinig och ledsen medans vi satt och vänta och jag var nästan bombsäker på att han skulle grina på korten, men han var faktiskt ganska glad och ett litet leende vart det i alla fall. Sen tog vi kort på killarna tillsammans och dom vart så söta så!
Hoppas att tjejen hinner lägga upp bilderna på hemsidan imorgon så ska ni få se hur fina dom blev.

När vi kom hem fick jag se i lilla prinsens mun varför han har varit så kinkig idag, nu är tand nr 2 också påväg fram och då var det ju inte så konstigt att han har varit så kinkig idag :-)

Sara och Max ligger här på soffan nu och jag ska börja med middagen, vart lite sent idag men det blir; lax stekt i lätt cremé fraiche (paprika & chili), potatis, och sallad med hemmagjord guacemole. MUMS!



Kommentera

Publiceras ej