framsteg

2kommentarer

Idag har Max ställt sig upp mot våran tv-bänk och inte bara en gång utan tre gånger, alldeles själv. Jag hade laptopen där för jag hade kopplat så att vi kunde lyssna på musik i högtalarna och det var ju inte så otippat att han skulle ställa sig upp där det första han gör, riktigt litet datorfreak är vad han är! ;-)

Ja vad han vi gjort annars idag då.. städat, typ. Ingen feber har jag haft och det är ju skönt! Sen bestämde jag och Sara att vi skulle åka in till stan på fredag och shoppa. Och på lördag ska jag och tjejkusinerna, dom äldre då, ut och äta gooood mat och gå på bio. Ska bli kul och komma ut och göra något, var ju ett litet tag sen :-) Men nästa månad skulle jag nog vilja gå ut och dansa, vad jag känner nu i alla fal, hinner säkert ångra mig..som vanligt.

Nej nu ska jag sluta sitta här och sätta på en tvättmaskin! Ha en solig eftermiddag.

2 kommentarer

Fia

17 Mar 2009 16:57

kul med bio..vilken ska ni se? jag vill gå på Seven Punds med Will Smith.. tänkta också försöka gå ut nästa månad..eller har egentligen två utgångar inbokade, men inget spikat datum. En med en kompis och en med mina två systrar, har fortfarande inte gått ut med lillsyrran sen hon fyllde 18år, som jag lovat. Nu i mars blir hon 19!! ;-) Jo, visste att ni bodde där, men vet inte om du sagt det eller om jag har sett er där. Brukade cykla där till och från jobbet...

Ida

19 Mar 2009 16:45

Så duktig Max är!!

Kommentera

Publiceras ej