kladd på HÖG nivå

5kommentarer

Maximilian var skitförbannad imorse när jag skulle ge honom gröt och det enda sättet att få i honom gröt var att låta honom äta själv:









Sen vart det att bada för prinsen och det är ju alltid lika roligt! Fast jag ångra mig efteråt att vi inte hoppade in i duschen tillsammans istället, för jag vart lika blöt som Max var :-P



Just nu ligger han och vilar där nere, så jag ska passa på och städa bort en massa leksaker och dammsuga. Sen när han har vaknat blir det att gå ut och leta efter Chanel..hon har väl satt sig i något träd IGEN!

Ha en bra dag allihopa!


5 kommentarer

millan

30 Mar 2009 16:47

mysigt de ser ut!=) Minns hur de va haha...en del kladd idag också, men inte fullt lika mkt;)

emelie

30 Mar 2009 19:38

hahaha, gröt-tajm. tur en annan inte kladdar så! :)

snart summertimes hunnie,då ska vi mysa you and me.

Fia

31 Mar 2009 08:18

Söt! Väldigt kladdigt, dock ser han ändå ganska ren och och okladdig ut om kläderna haha...

Msåte bara fråga, ser du nån header på min sida? Jag har lagt dit en, den syns som kod i stilmallen, men jag ser inte själva bilderna... skumt!

Ida

31 Mar 2009 08:20

Hehe.. mysigt det ser ut! Undra hur många ombyten kläder man byter per dag numera??

Sandra

15 Apr 2009 13:03

Hehehe... va söt han är!!



Mår ni bra?



KRAM KRAM

Kommentera

Publiceras ej