lördag

0kommentarer

Jag har varit vaken sen 2 inatt och ska nog gå och lägga mig snart, om jag kan. Maximilian har varit jätteledsen och hungrig, men jag har inte vågat mata honom med annat än vätskersättningen och välling i spruta..han vill ju ha sin nappflaska och inte behöva vänta emellanåt :-( Men jag vågade inte ge honom välling ur pipmuggen, ifall han skulle spy och jag skulle få börja om från början..med bara vätskersättning.  Runt 5-tiden var han så ledsen så jag gav honom tre sprutor på raden (alltså det är sprutor som man ger genom munnen, inga nålar eller något sånt, så att ni inte tror något annat..), men då vart han i alla fall lite mätt och kunde somna om. Jag har bara legat vaken och gett honom lite vätska emellanåt. Sen vakna han kl 7 så då gick jag upp med honom och sen gav jag honom 2dl välling i pipmuggen och det gick BRA :-D Han har inte spytt något och nu har han inte spytt sen igår eftermiddag. Nu ligger han och sover, vart helt slut efter att han hade fått välling. Så nu får vi se hur den här dagen tar sig..jag ska nog gå och lägga mig jag med nu, så att jag orkar vara uppe sen..

Kommentera

Publiceras ej