måndag

2kommentarer

Idag har vi varit duktiga, både Maximilian och jag! Först och främst så fick jag lite sovmorgon, en timma i alla fall så jag vaknade pigg och utvilad :-) Och Max var duktig och åt hela tallriken med gröt (annars så brukar det alltid bli kvar lite) och efter en liten stund ville han ha lite välling också. Sen klädde jag på oss och så gick vi på en långpromenad, på nästan 2timmar och det känns i mina ben nu kan jag lova! Jag gick i rask takt och var helt slut sen när vi kom hem igen.. Och sen var Max duktig igen och åt en hel burk med mat (stor burk) och en halv burk med efterätt (också en stor burk) och sen några majskrokar på det ;-) han är så duktig på att dricka vatten också, ska hela tiden när han ska äta ta pipmuggen och försöka dricka, även om han inte förstår att han måste vicka på den för att det ska komma något, hehe..

Sen har vi lekt lite med katterna, hans nya klossar och sen har han sprungit runt i gåstolen och skrikit; "blaa blaa blääblä maaama". Jag har skrattat som en galning också när han har haft på sig sina nya solglasögon, han ser ju för rolig ut!







Ska göra en banan smoothie nu och sen beställa lite sommarkläder till plutten, såg att dom hade lite söta i H&M katalogen ;-)

2 kommentarer

millan

09 Mar 2009 17:01

hahaha såg oxå dom fina kläderna där...tänkte fan jag vill ha en bebbe så jag kan beställa såna där små kläder haha!:D



angelina ser oxå så rolig ut i solbrillor=) o va mkt din lilla kille äter, de är bra det, om angie åt sådär mkt skulle jag vara mer än nöjd...hon äter knappt sådär mkt på en hel dag, men å andra sidan är hon tjej...kanske därför hon e lite mindre i maten:P



ha de bra!

Fia

10 Mar 2009 18:33

åhh, jag har också hittat massa kläder till barnen som jag vill köpa.. men jag försöker att hålla mig.. tänkte ta en dag lite längre fram och storshoppa både til mig och barnen!

Förresten vad gör ni på fredagar?! Om ni har lust så kan ni ju komma till öppna förskolan, det är vid St.Rahgnhild mellan 9.45-12, finns fika och lunch för 10-20kr. det är i alla fall vårat nya fredagsnöje.. man kan sitta och fika, skvallra med andra mammor, medan barnen leker av sig ;-)

Kommentera

Publiceras ej