punka på vagnen!

2kommentarer

Fråga mig inte hur jag lyckas..men jag verkar lyckas med det mesta! Var på stan/banken, sen skulle jag bara svänga in på H&M och märker att det inte går att svänga med vagnen och vad får jag se, jo att hela däcket är utan luft..... SLÄPAR vagnhelvetet hem, pumpar däcket, men luften åker ur.. Som tur är har vi en reserv-vagn som jag kan ha tills hjulet är fixat! Måste bara be R hämta upp den från källaren. Idag har han varit med grabbarna hela dagen och kvällen och lär väl bli hela natten också.. Så imorgon kommer han väl inte att vara så sugen att hämta upp den, kanske på kvällen om jag har tur ;-P

Lite bilder på Maximilian och hans roliga miner:




















2 kommentarer

Fia

29 Mar 2009 00:28

jobbigt... men jag lyckades också.. upptäckte det som tur va under en helg.. så vi hann fixa det tills jag skulle till dagis på måndagen igen.. jag kommer ju ingenstans med båda barnen utan den vagnen. Men med våran UrbanJungle har jag aldrig fått punka, på ca2år vi haft den. Men nu Phil&Ted, punka efter 2månader... babyland fixade det för 80kr. :-)

emelie

29 Mar 2009 14:16

haha sikken charmör.

Kommentera

Publiceras ej