saknar...

6kommentarer

Usch jag saknar Max nu såååååå att jag dööör.. okej dör gör jag kanske inte, men jag saknar honom som fan! Jag och Sara ska ju in till stan och shoppa imorgon och jag frågade min mamma om inte hon kunde passa Maximilian då, för annars vet jag hur det blir: "Oj nu måste vi leta upp en toa och byta blöja", "Oj nu vart han hungrig, nu måste vi leta efter ett ställe som vi kan ge honom mat på", "Nu vart han grinig och vill inte sitta i vagnen" osv..  Hon  ville så gärna att han skulle sova över också, för hon har inte träffat honom på ganska länge, eller ja om man jämför med R's mamma så var det kanske inte så längesen, men två veckor i alla fall! Jag var lite velig först, inte för att Max inte vill det..utan mest för att jag kommer att sakna ihjäl honom när jag ska sova..som nu då ;-) Men han ligger och sover nu och imorgon kommer han ändå ha så kul så han kommer säkert inte ens märka att jag är borta, buuuhu! Jaja det ska bli kul att ha en heldag med Sara och inte behöva tänka på bajsblöjor och annat ;-)

O
ch den här helgen kommer att spenderas med svärmor, RIKTIGT KUL! Hon träffar ju så sällan Max och jag vill ju att dom ska ha en någorlunda liknande relation som min mamma har till honom och att han ska få träffa henne mer än vad han har gjort dom här första månaderna. Så vi betala hennes tågbiljett hit och hem och så ska vi bara skämma bort henne heeeela helgen :-) Fast på lördag smiter jag iväg några timmar och äter middag+bio :-P Så det blir nog inte så mycket bloggande i helgen.

Ska passa på att klippa och måla naglarna nu, dom ser förjävliga ut. Sen blir det att sova och drömma om min lilla prins.. Ha en trevlig helg allihopa! (vart förresten sugen på att visa bilder på min mage såhär några månader efter förlossningen, det var Karro som inspirerade mig..men jag vågar nog inte för den är så ful HAHA)

6 kommentarer

Fia

19 Mar 2009 22:48

Som du säger så hade han det nog roligt hos din mamma. Roligare än att gå in och ut från affärer p åstan, helt klart ;-) Så bättre för både dig och honom! Inte har du väl ful mage, du va så fin när du va gravid, så du är säkert lika fin nu! Hade också tänkt lägga ut nån bild på min mage, men jag tycker faktiskt inte att den gör sig rättvis på bild.. får se sen haha.. Förresten, shoppa för mig med ;-)

Emelie

19 Mar 2009 23:25

Jaa jag har också sett att många visar sin mage några måader efter på bloggar, har också funderat på det. Men ja jag gillar inte min mage allt för mycket nu heller :) Hade så kul i helgen!

Emelie

20 Mar 2009 09:47

Tack :) Det är ju du också! Men som sagt det har ju legat en stor bebis där inne så det har ju en förklaring! Kram

Ida

20 Mar 2009 14:49

Usch, min mage är som en deg.. en överjäst sådan!

carolini

20 Mar 2009 19:25

haha du såg ju min mage din ser väl iallafall inte ut som en atlas :P

Sara

21 Mar 2009 15:27

Klart du ska visa bild på magen =) Den är säkert jätte fin ;)

Men man tycker väl inte alltid det själv kanske,det är nu 6 veckor sen jag födde min dotter =) Visst har kroppen återhämtat sig bra men är inte alls nöjd med min mage :P Men är man nånsin nöjd?

Kommentera

Publiceras ej