sjukling

4kommentarer

Maximilian har varit ganska gnällig idag och svår att roa. Han har mest bara velat sitta hos mig eller legat med mig i sängen och lekt med sin napp och snuttefilt. Och välling/vatten är det enda han har fått i sig under hela dagen.. Sen här på eftermiddagen så kände jag att han var varm och så var han rosig om kinderna, så jag klädde av honom och tog sen tempen, och ja..då hade han feber. Men han är ganska pigg ändå, men vill gärna inte vara själv. Dregglat mycket har han gjort också och varit ganska lös i magen, så det kanske är tänder på g nu?? Har trott det så många gånger förr också, men inga tänder har tittat fram..

Aja vi får se hur det går..är ju första gången han bara får feber sådär. Förut har han ju fått det en gång efter sprutan, men nångång ska ju vara den första :-)



Nu ska jag pussa och krama på min lilla älskling!

4 kommentarer

E!

10 Mar 2009 23:33

du är så äckligt snygg gymman.

Fia

11 Mar 2009 10:13

Unna dig själv nåt, det tycker jag du gör rätt i :-D

Jag sparar mig för att kunna unna mig massor på en gång sen haha... annars blir det ju bara nån tröja lite då och då.. men jag vill kunna shoppa rejält, det va länge sen man gjorde det, på en och samma dag liksom. Innan man fick barn kunde jag ha nån sån dag lite då och då, och då blev det ett tar tusen som stack iväg...



Ja, det är vid kyrkan. Man går in genom en svart grind. Inte på den sidan vid Cafe Tratten, utan andra. Ja, jag tror han skulle uppskatta det. Jag kände också så med Maximilian, inte för att han inte träffar andra barn, men för han verkar uttråkad här hemma och jag får iallafall inget gjort med studierna då.

Plus att det är riktigt skönt nu när han har sin trots att han får leka av sig..

carolini

11 Mar 2009 10:32

hoppas de är bättre, ja e så arg för att jag inte fattade att Oliver va sjuk, stackaren jag bara drog me han överallt och märkte ingenting :( och så kanske han smittade Max och de är ju de sista man vill... Kram på er

Emelie

11 Mar 2009 11:49

Stackars lilla plutten...Ska du inte lägga upp bilder från dopet snart? =) Vi hade ju ingen kamera med oss så jag skulle vilja koppa dom! Vi tog bara med mobilen och det blev så mörkt i kyrkan... Kramar från oss. Krya på dig Max!

Kommentera

Publiceras ej