söndag

1kommentarer

Imorse ringde min mamma mig och undrade om jag inte ville ta en promenad med henne till Ica Maxi och det ville jag såklart, motion tackar man aldrig nej till ;-) Så jag gjorde mig och Maximilian i ordning och sen tog vi en promenad hem till min mamma och sen fortsatte vi bort mot Ica maxi.. Det var ju tänkt att vi inte skulle handla så mycket så att vi kunde ta en promenad hem sen också, men så vart det ju INTE. När vi var klara så hade jag tre stora papperspåsar och mamma likadant. Så det var bara att ringa hennes kille och så fick han komma och hämta, hehe..

Mormor var så gullig och köpte en leksak, t-shirt med matchande byxa (pirater), skitcoolt regnställ som han ska ha när han är runt 1år och ett par solglasögon. Jag tycker att han redan har så mycket grejer och kläder, men min kära mor vill ju skämma bort sitt barnbarn, såklart.



Har inte haft någon matlust den här veckan, jag vet inte ens vad jag har ätit..om jag ens har gjort det? Jo men det är klart att jag har ätit något, har i alla fall fått i mig ett mål om dagen. Idag vart det tyvärr bara en smoothie med 2dl banan/jordgubbar, 2dl naturell yoghurt och lite lime. Men jag känner mig pigg och inte trött eller något i kroppen, så det är ju bra. Hoppas på att näst kommande vecka blir bättre!

1 kommentarer

carolini

08 Mar 2009 20:17

hihi cooling ju :D

Kommentera

Publiceras ej