söndag

1kommentarer

Lillen är på bättringsvägen, som tur är! Han höll sig från att spy från igår eftermiddags till idag eftermiddags. Sen kom det en fontän, men jag ringde och hörde angående det och dom sa att eftersom han är pigg, glad, leker, börjar bli bättre i magen och inte hade spytt på 24tim så skulle vi avvakta och att det förmodligen inte var någon fara. Nu ligger han och sover och jag springer upp och ner för att ge honom vätska. Inatt var det som dom senaste nätterna = ingen sömn för mig och imorse när jag vakna så kom jag nästan inte upp ur sängen, kroppen värkte och jag fick springa in och ut på toaletten för att spy..så det var bara för R att ta över så jag kunde gå och lägga mig. Har haft feber fram och tillbaka hela dagen men inte spytt något sen imorse, vet inte om jag gjorde det bara för att jag var så trött(?).. Jag hoppas verkligen att jag får sova inatt, jag pallar snart inte vara vaken mer :-(
M
ax har suttit i soffan och sagt "mamma" massor idag :-D och varje gång han har sagt det så har jag kommit fram och sagt "jaa här är mamma", men han tittar bara på mig som om jag vore dum i huvudet och sen fortsätter han med  "mamma mama mamm mamma", han förstår ju inte vad det betyder..än. Men R har varit riktigt avis kan jag ju säga.. ;-)

J
ag kollade ju såklart på melodifestivalen igår och jag måste ju bara säga att fyyyy faaan vad lik våran inneboende Shawn är sångaren i H.E.A.T!! Om Shawn skulle spara ut sitt hår till lååångt (som han faktiskt haft en gång i tiden), så skulle dom kunna vara tvillingar, jag skojar inte! Nu har jag ingen bild på den här datorn, men ni ska få se sen..grymt likt.

1 kommentarer

Ida

19 Mar 2009 16:42

hehe.. Lova har också börjat säga mamma mam mama.. Klart dom säger mamma, vad annars?? ;-) Man kan ju alltid låtsas! Kram

Kommentera

Publiceras ej