söndag

3kommentarer

Först så vill jag bara tacka alla för igår. Var verkligen en toppendag! Och jag kunde inte ha önskat att det kunde ha gått bättre. Allt flöt på bra och Maximilian var helt underbar i kyrkan. Berättar mer om dopet sen när jag har fått bilder, blir lite roligare då :-)

I
dag har jag varit och promenerat i en timma (utan vagn, så nu kunde man gå snabbt) och sen har vi mest slappat här hemma. Vi alla har sovit här i omgångar typ, vi är fortfarande slut efter gårdagen ;-) Max ligger och sover nu...försökte verkligen hålla honom vaken en stund till, men det gick inte. Igår decka han redan vid 6 snåret och sov till 6 imorse, så jag har varit lite seg idag.. Nu har R somnat här på soffan också ser jag, men det gör inget för han är ändå ledig imorgon. Ska väcka honom lite senare när vi ska titta på Beck och äta glass :-)

Och så till lite skryt också, även fast jag tycker att man kan få skryta lite ibland. Men man blir ju så glad när ens lilla bebis gör något nytt! Eller hur?! ;-) Idag tog Maximilian sig från soffan och bort till vårat matbord, alldeles själv. Det är ca 2½ m skulle jag gissa på och det såg så roligt ut! Jag och R stod och fnissade medans vi tittade på. Han spänner benen, sträcker ut armarna rakt fram och sen puttar han ifrån med tårna och fötterna samtidigt som han drar med händerna, ser så roligt ut! Jag brukar ibland hjälpa honom att dra upp benen så att han står på alla fyra på golvet, men benen slinker alltid bak igen..går bra att dra upp dom själv när han är på mattan eller i sängen, men aldrig på golvet. Men det kommer väl :-)

Nu ska jag fixa mina nya blommor som jag har fått, jag bara ääälskar vita tulpaner <3 tack tack tack!

3 kommentarer

Fia

02 Mar 2009 10:09

Kul att han börjar röra lite på sig.. nu dröjer dte inte länge förrän han strosar runt och river allt där hemma ;-) Har ni trappa hemma?! Isåfall se upp ;-) Maximilian trodde han kunde allt när han precis lärt sig gå. Men trappan kunde han inte gå i kan jag tala om! Och tack förresten för din fina kommentar! Lite smink så blir de flesta vackra dock ;-)

Emelie

02 Mar 2009 12:32

Hej! Du frågade mig om min klänning en gång. Nu hittade jag en likadan på tradera!

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=85681414

Emelie

02 Mar 2009 13:25

Haha den är GRYM! Skulle typ vilja ha en till! Min är riktigt välanvänd!

Kommentera

Publiceras ej