terrorist mamma

2kommentarer

Idag har det varit seeeegt.. Vi var ute på en liten promenad och tittade efter Chanel och hon sitter såklart uppe i ett träd. Får väl se när hon behagar att komma ner. Sen har vi inte gjort så mycket mer, lekt här hemma, Max har dragit i alla sladdar han inte får dra i och jag har terroriserat honom med kameran ;-P
I
morgon slutar R tidigt så då ska jag och Maximilian möta upp honom vid hans jobb och sen tar vi en promenad ner till banken och fixar det vi skulle ha gjort i fredags. Ska se om jag hittar någon ny rolig leksak att köpa till prinsen också.


På en av dom här bilderna kan man se pluttens två tänder som är påväg upp i underkäken :-)



2 kommentarer

Ida

31 Mar 2009 08:20

Fina bilder! Han är ju sååå söt!



Lova brukar också låtsashosta för att få uppmärksamhet. Sen har hon börja skrika när hon vill nåt och vill ha uppmärksamhet. Skriker i falsett jättehögt. Är lite småjobbigt :)



Vad rolig han är som tittar under mattan. Dom ska ju kika på allt busfröna.. :D



Ha en bra dag! Kramar

Fia

31 Mar 2009 18:24

Jag kommer dyka upp senare på fredag. Jag har tid hos tandläkaren kl.10, så min mamma ska till öpnna förskolan med Maximilian och California. Jag kommer väl runt 11tiden skulle jag gissa på, om inte tidigare.

Kommentera

Publiceras ej