tisdag

0kommentarer

Idag kom Sara hem till oss på morgonen och sen mötte vi upp R utanför hans jobb och gick bort till Gröndal. Så nu har vi fixat ett gymkort till mig och sen är det bara att köra! Vi ska dit på lördag så ska jag träna och Max får bada med pappa i bassängen som finns där :-) Sen begav vi oss ner till stan, träffade på Karro och sötnosen Oliver. Passade på att köpa ett par nya badbyxor till lillen också och sen vart det lite kläder i strl 80. Måste ju passa på att köpa själv innan alla blir köpgalna och handlar en massa till honom :-P Brukar bli så när han ska ha en större storlek, hehe..




Vi gick förbi och tittade till Chanel också. Hon sitter kvar där och jag hoppas att hon kommer ner snart!! Annars ringer jag fan brandkåren.. Det är jävligt högt och jag förstår om hon inte vet hur hon ska ta sig ner. Sen har vi bara vart här hemma. Jag fick ta en svängom med dammsugaren eftersom vi hade varit i skogen med vagnen och det  blev väldigt skitigt på golvet och Maximilian ska såklart hasa sig runt i det där och slicka på golvet..usch.

Nu ska jag gå och lägga min lilla rumpnisse!


Puss från oss :-)

Kommentera

Publiceras ej