tisdag

4kommentarer

Skönt, nu är Max helt frisk. Han var iofs frisk redan igår, men jag vågade inte hurra än. Själv hade man feber igår med, som högst hade jag 38,5, men var rätt pigg ändå och orkade vara uppe. Gick i alla fall till läkaren och så fick jag ett sjukintyg så R kunde stanna hemma med mig i några dagar..för man vet ju aldrig om det skulle bli värre, som i söndags när jag inte orkade röra mig alls.

Jag har varit ute på en liten promenad här på morgonen med lillen, kände att jag behövde lite frisk luft efter att ha suttit inne sen i torsdags (ja förutom när jag var till läkaren igår då, men det tar 30sek för mig att gå dit så det räknas inte..). Skönt var det och jag tror att jag behövde det också.



(han höll precis på att stänga ögonen, haha)

M
aximilian fick ju feber förra måndagen och var ganska lös i magen och nu har resultatet börjat synas! Hans tandkött börjar spricka upp nu och det är en tand påväg, fast man ser inte själva tanden än. Han är sååå grinig nu och ska verkligen bita och tugga på ALLT och när han ska sova, eller han håller på och somnar in så blir han skitarg och börjar skrika hysteriskt, stackarn.. Men det blir nog bra snart :-P

4 kommentarer

Fia

17 Mar 2009 12:05

skönt att ni har nära till läkaren..är det bredvid det kristna dagiset?! =) Hoppas du blir frisk snart då och att det inte blir värre! Kram

millan

17 Mar 2009 12:51

vilken häftig jacka han har!=)

Maddeliix

17 Mar 2009 17:00

Gud vilken häftig jacka/overall? Var är den köpt?

Ida

19 Mar 2009 16:45

Det är likadant här! Lova har fått ett "hål" i tandköttet och är supergrinig och mammig. Ska bara vara i famnen hela tiden och ingenting är riktigt bra. Sover oroligt gör hon också. Stackarna! det kan ju inte vara vidare skönt.. huvva!

Kommentera

Publiceras ej