underbar dag

1kommentarer

Åh vilket underbart väder det var idag! Maximilian vaknade kl 7, men det gjorde absolut inget för jag var pigg ändå. Så vi klev upp, han åt lite frukost och sen klädde jag på oss och så gick vi ut på en långpromenad. Jag gick i rask takt och när det bara var en liten bit kvar tills vi skulle vara hemma så kände jag hur kroppen började gå lååångsammare och när vi kom in så var jag helt svettig! och så märkte jag att jag hade bränt mig lite i på kinderna HAHA. en har vi bara myst och lekt här hemma. Sara kom förbi några timmar också och gav mig massage, så skönt. Max har en sån energi nu så han har inte ens haft tid och vila idag, eller jo 15min på hela dagen. Men han har verkligen hållt igång och som tur är så har han bara varit glad och lekt med sina leksaker och hasat sig efter katterna :-)
S
en kom Shawn hem och förpestade luften (som vanligt) och han och R började tjaffsa, så jag känner mig lite smått irriterad nu.. Jag är glad att R äntligen sa ifrån, för han kan vara så jävla otrevlig fast R alltid är trevlig mot honom. Men det är bara att bita ihop, han flyttar snart ändå!



Nej nu ska jag plocka lite i köket innan det är dags för dagens tv-program, puss!

1 kommentarer

carolini

19 Mar 2009 06:49

vilken fin bild, han ser jätte busig ut :D

Kommentera

Publiceras ej