vagnen är fixad!

2kommentarer

Idag när vi alla tre låg här hemma och vilade så plingade det på dörren och då var det min snälla pappa och hans fru som stod där :-D Han hade köpt med sig grejer så att han skulle fixa hjulet, så nu har jag precis kommit in från min och Max promenad och det var såååå skönt att vara ute och gå..även om det bara var två dagar sen vi gjorde det sist :-P Svängde förbi affären också och handla lite godis + mat tills ikväll. Tänkte att jag och R skulle ha lite myskväll och äta klyftpotatis, kött, beasås och massa fetaost sallad och sen lite godis och film till kvällen.

Den senaste 1½ veckan har Maximilian börjat göra nya saker och nu kan han "knäppa" med tungan så att det låter, vinka hejdå när man själv vinkar och säger "hej" eller "hejdå", han ställer sig upp emot möbler (även om han inte kan stå kvar så länge utan tappar balansen) och sen har han börjat somna lite överallt.. Förut var han alltid tvungen att ligga ner antingen i sängen eller soffan när han skulle vila/sova, men den här veckan har han somnat på golvet samtidigt som han leker med leksaker, han har somnat sittandes i soffan och när han hängt ut från vagnen :-P Han rör ju sig så mycket runt på golvet nu och de händersaker hela tiden så det är väl det som gör att han blir trött så fort, hehe..

Nej nu river han i lådorna i köket, måste barnsäkra dom den här veckan!!...





2 kommentarer

Ida

29 Mar 2009 19:43

Ja det är sjukt hur mycket som händer för varje dag som går nu. Jag ser nya saker varje dag nästan som Lova gör. Det är jätteroligt! Lova har börjat "prata" jättemycket.. låter da da da, ga ga ga ga.. Sen så "pruttar" hon med munnen hela tiden och tycker det är jätteroligt. Hon tar kryptag men kommer ingenstans men det är inte långt borta tror jag :) Hmm.. nej jag tror inte att Lova har börjat titta under mattor.. Men är VÄLDIGT nyfiken på allt. Ser ju allt och ska titta och röra på allt i närheten.. Vadå.. gör Max det eller? Hoppas ni får en mysig myskväll! Kramar

Ida

31 Mar 2009 08:21

Vad fint när du har gjort om bloggen förresten! :)

Kommentera

Publiceras ej