10-månaders kontroll

5kommentarer

Vi har varit på 10-månaders kontroll idag och Maximilian kunde allt en 10-månaders "ska" kunna + lite till.. Vet inte om jag har skrivit det förut men när vi var på 6-månaders kontroll så tyckte läkaren att han hörde ett blåsljud när han lyssna på Max hjärta, fast då sa han att det berodde kanske på att han var lite förkyld eller något. Men idag när han lyssna så hördes det jättetydligt, både när han satt i mitt knä, låg på rygg och mage.. Så nu ska vi få åka till huddinge och göra ett UL på hans hjärta och ta prover. Både min lillebror och min pappa föddes med det, men sen försvann det innan dom hann fylla ett år. Men läkaren tyckte att det var lite konstigt att Max inte hade det när han föddes och inte när han lyssnade på honom när han var 2 månader :-S Jag ska försöka att inte tänka på det här, fast hur fan ska man klara av att inte göra det?!! Har redan en massa skit att tänka på.. Jaja vi får se vad dom säger sen efter att vi har varit i huddinge, om det är något som kan växa bort eller om det behövs en operation.



Idag ska jag och guldklimpen vara här hemma, eller vi ska leka här ute på gräsmattan och bara ha det skönt i solen :-) Jag måste bättra på brännan för nu är man blekfis igen ;-) Sen blir det väl att ta en promenad också senare mot eftermiddagen/kvällen när det är lite svalare.

Hoppas ni alla får en bra dag!

5 kommentarer

emelie

26 May 2009 14:04

han är snart 1 år, de är heeeelt sjukt :O

Millan

26 May 2009 15:14

men gud va jobbigt =( hoppas verkligen ni slipper op.



kram!

Ida

27 May 2009 08:47

Förstår att du är orolig.. det kommer säkert att gå bra..men hoppas ni får komma till huddinge snart så ni slipper gå och vara oroliga. Kram på dig!

Fia

27 May 2009 21:20

Usch då.. har ni fått någon tid ännu?

M föddes ju med hjärtfel.. jag har säkert sagt det förut.. men han har blivit opererad 3ggr, så nu ska det vara bra. Men det är en jäkligt jobbig tid, som man inte önskar någon.. lycka till, Kram!

carolini

28 May 2009 21:32

Jag håller tummarna för er, de här kommer gå bra :D

Kommentera

Publiceras ej