ROCK BABY!

1kommentarer

Allt är inte på topp just nu, därför jag är sämst på att blogga.. Har ingen större lust att skriva allt här heller, men det rör i alla fall min morfar som är sjuk i cancer och det ser inte så bra ut just nu. Så vi alla är väldigt ledsna och oroliga, men är även glada för att vi har fått behålla honom i dom här 6 åren som han har levt med det.  Nu tar vi en dag i taget och stöttar varandra och såklart min mormor och älskade morfar <3





I
dag tog jag och Max en tripp ner på stan (som alla andra dagar........), köpte en klänning till mig och plutten fick nya byxor/tights, t-shirt, skarf och en mössa. Sen mötte vi upp R och gick och käka och sen traska vi hem igen..och nu sitter jag här. Känns som att man måste göra något hela tiden för att inte gå och tänka och grubbla.

T
ill något roligt då! Jag har bestämt mig för vilka nya tatueringar jag ska göra, äääntligen. Har ju länge velat ha en karpa på överarmen med skuggingar och lite blommor, men sen ångra jag mig..tänk när jag blir äldre och kanske ångrar att jag kluddade ner mina armar. Så nu ska jag istället göra japanska blommor från höften och upp mot revbenen och sen ska jag tatuera in Maximilian's namn ovanför armbågen typ. Sen till nästa år eller så blir det väl att fortsätta på tatueringen på benet..
Så nu hoppas jag att inte Calle eller Pelle är fullbokade nästa månad eller juli ;-)



1 kommentarer

Fia

14 May 2009 01:11

Har du många tatueringar nu?! Usch, ont va?! Jag har velat ha i omgångar, men sen ångrar jag mig hehe.. hoppas din morfar lever några år till i alla fall, styrkekramar från mig till dig!

Kommentera

Publiceras ej