tänder på G

2kommentarer

Japp nu är det tänder pågång igen..jooobbbbbigt värre. Dom senaste nätterna har varit pest och pina för mig som är van att få sova från att jag går och lägger mig fram till 7-8 på morgonen..Men men, sånt är livet ;-)
J
ag och Maximilian har sovit hemma hos min mamma från fredag till idag. I Fredags hade jag och Sara "ätar-dag", fast vi smällde faktiskt inte i oss så mycket. Skönt var det för igår så var jag på Central badet i stan och det hade ju inte varit kul att visa upp sig med en svullen mage :-P Vägde mig igår också och till min stora förvåning så väger jag nu mindre än vad jag gjorde innan jag blev gravid..så  nu ska jag gå upp lite i muskler!

Nej nu ska jag ta en ipren och sen lägga mig och sova..hoppas det blir en bra natt.. Godnatt!

tittut!

2 kommentarer

Fia

24 May 2009 22:42

Hej, hej... jobbigt när de vaknar på nätterna. C har sovit rätt bra sen hon föddes, och riktigt bra de senaste veckorna. Inatt bröt hon dock trenden, hon vaknade och gallskrek flera gånger. Men ville inte äta, det verkade vara magen men jag vet inte.. jobbigt var det i alla fall. Hoppas ni haft en bra helg hos din mor, Kram!

carolini

26 May 2009 09:44

¨hur många tänder har lillplutten fått nu då?

Kommentera

Publiceras ej