helgen

0kommentarer

Helgen har varit hur skön som helst! I fredags var jag ledig så då åkte vi hem till Andreas, Erica och lilla Lucas och hälsade på. Vart bjudna på suuupergott fika och sen fick jag sitta och snusa på Lucas, hur mysigt som helst! (längtar till nr 2 ;-) hihi). Maximilian var väldigt intresserad av plutten och skulle fram hela tiden och "klappa fint", bara det att han vart ju så hetsig och började banka på honom istället....Sen fick vi den brillianta idén att vi skulle ta ett sött kort på barnen tillsammans när Max hade honom i famnen, sure att det gick..han börja putta och sparka bort honom bara ;-P men vi fick i alla fall 2 söta bilder när han pussar honom. Sen åkte vi hem och jag lagade god middag och sen decka jag stenhårt på soffan.

Igår så var Martin, Willy och Martin's nya tjej Jossan här på middag. Kidsen lekte fint och Max ville såklart göra allt Willy skulle göra (Willy blir 3år i januari, för er som inte vet!). Men dom båda var så snälla så hela kvällen, medans vi kollade fotboll och spelade tv-spel, som jag förövrigt ägde på! ;-)

I
dag fick jag och R sovmorgon, prinsen vaknade runt halv 10-tiden eftersom det vart ganska sent igår, så det var skitskönt! Sen har pappa och hans fru varit här och fikat och Max har sprungit runt efter katterna hela dagen och gjort allt som han inte får göra, precis som vanligt då hehe.. Och nu sitter jag här och segar bara. Ska nog ta en dusch snart och sen blir det att knoppa, jobbar förmiddag den här veckan så det blir att gå upp tidigt imorgon!

Blev tyvärr inga bilder nu, jättetråkigt, men ni överlever nog ;-)

Kommentera

Publiceras ej