lördag

2kommentarer

Vi började med att sova bort hela förmiddagen, sen har vi varit ute på en liten promenad i regnet, handlade lite lördagsgodis och sen har vi bara myst! Izabella och Malin var här också, så jag gjorde i ordning potatisgratäng, kött, sallad och beasås som vi mumsade i oss till middag. Sen drog tjejerna och jobba så då satte jag på bastun. Maximilian tycker att det är jätteskönt att basta, han klättrar upp till mig i värmen emellanåt och sen sitter han nere på golvet i sin balja och plaskar o leker :-) Nu ligger plutten och sover, och jag sitter här, fortfarande blöt i håret.. Ska fixa naglarna snart och sen blir det soffan resten av kvällen.

2 kommentarer

Sandra

10 Nov 2009 17:23

Hej!

Gud va kul att du tagit bort ditt lösen, sist jag provade så gick det inte att komma in till er =)

Och Max har blivit så stor!!



Ha det gott!!



KRAM

Kommentera

Publiceras ej