mohikan

0kommentarer

Imorse drog jag och Sara och träna, så skönt! Vi började med att springa 20 min på bandet och sen blev det ben, mage, ben, rygg, armar, armar och återigen armar ;-) Efter att vi hade tränat klart gick vi hem till mig och åt lite rester från igår till lunch, fast istället för kött så gjorde jag i ordning lax till oss. Sen fick Sara en idé om att vi skulle klippa Maximilian, hans hår var så tovigt där bak, eller snarare svinto.. Så det var lika bra att få bort allt! Fast det tog emot liten är hans söta små lockar försvann :-( Fast jag sparade såklart en lock som vi ska sätta in i hans bok. Men nu har han i alla fall en cool mohikanfrisyr, fast han vart för kort på sidorna för R körde på 0 mm med trimmern! Men det växer ju så fort, så snart ser det bättre ut :-)



Syns inte så bra med blixten eftersom hans hår är så ljust och så är det blött.. hann inte ta någon bättre bild för kameran dog! Men ni ser nog lite i alla fall ;-P

Kommentera

Publiceras ej