onsdag

0kommentarer

Den här veckan jobbar jag kväll, så då är man uppe såhär sent.. Maximilian är också vaken, han vaknade för en liten stund sen och var ledsen..har vart så i några kvällar/nätter nu. Vet inte om det är fler tänder på gång, eller någon utvecklingsfas. Vi har inte haft så mycket att göra på jobbet, så jag och Lisa har mest glidit runt och haft allmänt tråkigt!! Idag satt jag mig en stund i massagestolen och jääävlar vilka knutar jag har i ryggen, skulle behöva få riktig massage istället..

R och Max har idag varit ute på promenad, lekt massor här hemma och sen har dom gjort havrebollar som jag just nu sitter och trycker i mig ;-) Vi får se om det blir några kvar, annars ska jag ställa mig och göra nya och ta med till jobbet imorgon.

Nä ska ta med mig lillskrutten och gå och lägga mig nu, en dag kvar sen är det långt helg, yes!

 






Kommentera

Publiceras ej