äntligen helg!

0kommentarer

Äntligen fredag  och  jag är ledig ända tills på måndag, jippi!
Idag ska vi åka och storhandla mat och ikväll blir det  tacos,film och massa myys! OM jag får bestämma... ;-) Imorgon blir det att gå upp tidigt för jag ska vara på Arlanda klockan / och ta emot den nya lilla familjen, som vi har längtat! Vi ska ta emot dom med lite ballonger och massa kramar, alla är så  nyfikna på den nya familjemedlemen och jag känner på mig att han kommer bli riktigt bortskämd, hehe..

Fan nu  blir det att skrota ikea pallen vi har i köket...och jag som behöver den när man är liten och inte når upp till alla glas och tallrikar :-P Maximilian puttar runt den där han vill ha den och sen klättrar han upp på den och river  ner allt i sin väg.. Jag är bara rädd att han ska klättra upp på diskbänken och sen ramla ner och göra sig illa :-/

Nu springer han runt här efter katterna som inte vill bli "klappad" av honom, så jag ska duka fram frukost och sen ska vi väl börja göra oss i ordning.

Bjuder på lite bilder från förra helgen:







Och vad tycker ni om min nya mössa??

 

Kommentera

Publiceras ej