fredag

0kommentarer

Idag är jag ledig, skitskönt! Jag har dammat, dammsugit och skurat här på morgonen medans pojkarna har läst böcker, sjungit och lekt med duplo :-) Sen har jag bara legat på sofflocket och så kommer det nog  förbli resten av dagen och kvällen! Max är så söt kommer och "pysslar" om mig lite då och då :-P "Borstar" mina  tänder med sin tandborste, "kammar" mitt hår med kammen och klättrar upp med en bok i soffan och har högläsning haha.

Har fått några mail från min faster också hr i veckan och allt går så bra för dom där nere :-D "Chippen" hade sprungit fram till macke också häromdagen med armarna utsträckta och ropat "pappa", tårarna rann ner för mina kinder. Är så glad för deras skull.

Och igår fick Ante och Erica en son också, grattis grattis! Vi få väl se om det fortfarande är en liten Lucas, eller om dom har ändrat sig ;-)



Kommentera

Publiceras ej