I'm back!

2kommentarer

Min dator har varit pajj ett tag, märks va? ;p Har bara skrivit när jag har fått låna en dator.. Men nu ska det bli ändring! Jag har saknat min laptop som en galning och nu är den som ny igen, och ingen liten terrorist vid namnet Maximilian ska få chansen att misshandla den igen, hehe..

Idag har jag jobbat, haft besök här och bjöd på middag. Sen har jag bara lekt med Max och kramat och pussat lite på R ;-) Och nu sitter jag här i soffan med datorn i knät och bara myyyser!

Nu går Max också, som jag har väntat! Han har ju "tränat" hur länge som helst och tagit några steg hit och dit. Fast han har fortfarande tendensen att slänga sig ner på golvet och krypa iväg fort som tusan istället! För det går ju mycket fortare innan man lär sig springa ;-) Men det lär ju komma det med snart..

Känns som att han har lärt sig massor dom två senaste veckorna, varje dag när jag har kommit hem från jobbet så gör han eller säger något nytt, men det är ju kul att R får vara hemma nu och uppleva när han gör nya saker :-)

Nej nu ska jag ta en dusch, pilla lite med bilder och sen lägga mig och läsa innan det är läggdags!





 

2 kommentarer

emelie

08 Oct 2009 00:01

gosh ni är så himla snygga <3

juicy

17 Oct 2009 23:23

snygg mamma, snygg son! ;-)

Kommentera

Publiceras ej