tisdag

1kommentarer

Först måste jag bara tacka  för alla gulliga kommentarer jag får, blir så glad varje gång! :-)

Helgen har varit bra! Massa utomhus lek, Maximilian har röjjt lite mer än vanligt och han har verkligen blivit en liten klätterapa.. I fredags t.ex så var jag bara ner och slängde in tvätten i tvättmaskinen och när jag kom upp igen så satt  han i sin matstol, ni kan ju tänka er hur snopen jag vart!
Och i lördags kom dagen vi alla väntade på. Familjen Ridby kom hem med det nya tillskotten, min sockersöta kusin Calle :-) Han var så glad och söt och inte ett dugg blyg även fast vi var en massa folk som stod och fota och busa med honom.



Den här veckan jobbar jag förmiddag så man hinner leka ute med Max, äta middag tillsammans och mysa lite framför tvn på kvällen så det är skönt. Idag när jag kom innanför dörren så kom lillplutten fram till mig  fort som tusan och slängde sig runt min hals och gav mig massa pussar och hårda kramar <3 Känns skönt att han saknar mig nu när jag jobbar, han verkade ganska less på mig ett tag här i somras när jag var mammaledig och var med honom dygnet runt :-P

Nej nu bjuder jag på lite bilder från dagarna som gått, sen blir det att läsa tills man blir trött!













1 kommentarer

millan

15 Sep 2009 21:56

max e såååå sööööt! :)

Kommentera

Publiceras ej