fredag

0kommentarer

Den här veckan jobbade jag min sista kvällsvecka och idag är det då min och Maximilians sista fredag som vi är lediga från jobb och förskola. Så vi ska mysa maaasssorrrr här hemma på dagen och sen lite senare kommer Mummo och Arne och hämtar prinsen och sen ska jag och R få ha lite skoj ikväll! :-) Kommer lite folk till kvällen, så ska vi äta gott, spela lite Buzz och sen blir det utgång. Det här kommer bli min sista utgång med magen och det märks verkligen att man är gravid för andra gången, magen växer mycket fortare än första gången! :-P Men det lägger väl sig snart, förhoppningsvis.. hehe.

Igår hade vi utbildning halva dagen på jobbet och sen andra halvan skulle vi "leka", i en av "lekarna" skulle man skriva en possitiv sak om alla sina arbetskamrater och jag fick många fina lappar.. På dom flesta stod det GLAD, rar, söt, snäll och trevlig. Men jag fick också ett par stycken där det stod Vacker och det blir man jätteglad över nu när man är gravid och känner sig lite allmänt ful :-P
E
fter jobbet mötte jag upp R vid systemet och sen åkte vi och hämta Max från dagis, det var bara han och Willy kvar på hela förskolan......Usch vad hemskt det kändes, men dom verkade ha kul i alla fall :-) Men jag har pratat lite med min mamma nu eftersom hon ska sluta på AZ nästa månad och då ska hon hjälpa till och hämta honom så han slipper gå så långa dagar när både jag och R jobbar dagtid.


Nej nu står busungen och ropar på mig och vill att jag ska komma och leka ;-)

Kommentera

Publiceras ej