fredag

0kommentarer

Måste bara börja med att säga att jag hatar min näsa just nu! Fattar inte hur mycket snor det kan finnas i en och samma näsa och jag blir varken bättre eller sämre heller, så på måndag får jag väl springa runt och snora på jobbet, BLÄ!

Mina grabbar är på stan och har lite egentid med varandra. R har köpt en morgonrock till honom och sen hade han även hittat en väst, sprindelmannen visserligen...inte något jag skulle ha valt direkt, men han måste ju också få vara med och bestämma ;-) Och sen nå byxor också, tror jag.. Nu skulle dom till donken och äta och sen ska dom förbi Handlar'n här uppe vid oss och hämta ut ett paket från H&M med lite kläder som jag har beställt åt Maximilian. Jag hade igentligen beställt så att kläderna skulle ha kommit i slutet av den här månaden för det är mer sommar och vårkläder, men men..





Och igår kom världens bästa farmor och farfar över på fika och hade med sig blommor till mig, kläder till Max och en choklad-påskhare, så söta! Och sen när min stora älskling kom hem så hade han med sig ett påskägg till mig, fast vi hade sagt att vi inte skulle köpa något till varandra i år..Så jag vart jätteglad! <3


*ooh vad mycket chooooklad, nam nam nam*

Ska ta en bild senare också och visa det gigantiska påskägget Max fick av sin mormor här i veckan, hon ska då alltid vara värst! ;-P

Kommentera

Publiceras ej