lördag

0kommentarer

Veckan har gått superfint på dagis för Maximilian, även fast han hade varit borta i flera veckor, så det kändes jättebra! :-) Dom sa att man märkte att han verkligen var frisk nu. Åt dubbla portioner mat, skratta hela dagarna och sprang runt och lekte med kompisarna, han var sitt riktiga Jag igen.

För mig har det gått sådär och jobba i veckan, har haft ont och jag utnyttjade mitt läkarintyg i torsdags och igår. Men idag har jag nästan inte ont alls, så jag behövde nog vila lite till :-) Och på måndag och tisdag ska jag tillbaka dit där jag jobba innan jag gick på mammaledighet, dom behövde hjälp och jag tackar ju inte nej till att få åka dit och jobba, har ju saknat alla gamla arbetskamrater :-D

I
dag ska vi till sydpoolen och bada, var sååå längesen vi var där eftersom Max har varit sjuk hela tiden, men nu ska vi äntligen dit och prinsen ska få plaska och busa en massa! Sen fråga Sara mig igår om jag ville hänga med ut ikväll och ta några drinkar (alkohol fria för mig såklart! ;-) ), så jag ska fundera lite här under dagen om jag orkar. Jag och R ska ju ut nästa fredag också, fast då blir det nog mer party än det är tänkt ikväll och det kan ju vara skönt och komma ut och träffa folk också :-)


När vi var på badhuset i höstas :-)

Kommentera

Publiceras ej