söndag

1kommentarer

Jag bestämde mig igår för att följa med tjejerna ut, vilket var bra, för jag hade verkligen skitkul! :-) Vi satt innan hemma hos Sara i några timmar och prata en massa och dom drack drinkar och jag alkoholfritt. Sen drog vi ut på krogen och dansade tills fötterna värkte. Och imorse när jag vakna var det så skönt att vakna utan och vara bakis och inte vara sådär dödstrött som man brukar bli när man har druckit..

Och idag är det superfint  väder så jag tänkte ta med mig Maximilian på en promenad till Willys och handla lite, ska även försöka få med mig R också.. Sen blir det väl att vara ute och leka och lapa lite sol. Så skönt nu när våren börjar komma, har verkligen längtat!

Nej nu ska jag ta på mig träningskläderna och se om mina älsklingar är redo för lite frisk luft :-)














Och här kommer en bild på lilla godingen från igår när vi åt lite mellanmål på badhuset:



1 kommentarer

Sandra

21 Apr 2010 20:25

Tack!! =)



tröjan är köpt på gladagrodan.se har jag för mig. men kika där



kram

Kommentera

Publiceras ej