2 år sen..

2kommentarer

Tänk för 2 år sen så låg jag inne på förlossningen nu och sköterskan hade precis kommit in och sagt att jag skulle bli kvar där, för nu skulle vi få en bebis snart! Jag minns att jag var suuuper neeervööös och R fick sticka hem snabbt och hämta BB-väskan som jag inte hade med mig..


Här titta vi på M och undrade om det verkligen var sant, att den lilla som hade sparkats inne i min mage i flera månader, om han verkligen var här nu <3



Imorgon har vi såklart kalas och jag har fixat och donat lite här hemma under dagen medans R och Maximilian har varit ute på äventyr hela dagen :-) Jag har slagit in hans paket också som han ska få imorgonbitti. Han har igentligen redan fått sina födelsedagspresenter (studsmattan, rutchskanan och trehjulingen) men han måste ju få öppna något litet i alla fall på sin födelsedag som är från oss :-P

Nej nu ska jag kila ner i sovrummet och se vad herrarna gör, för jag hör mycket skratt och skrik där nere nu..fast det är dags och sova! ;-)

2 kommentarer

Anonym

07 Aug 2010 10:39

Tiden går så fort han är redan en "stor" kille som ger oss så mycke glädje.



F

Sandra mamma till Alexander

07 Aug 2010 12:15

Grattis Max på 2årsdagen!

Hoppas ni får en toppen dag idag med mycket paket och skoj.



Kram från oss

Kommentera

Publiceras ej