49 dagar kvar!

2kommentarer

Idag är det 49 dagar kvar tills lilla V är beräknad och komma! ;D

O
ch förrgår var jag hos BM, har inte varit där på 2månader...... Och det visade sig att bebisen mår bra, magen växer på hade ett sf-mått på 34cm, så jag ligger på den övre kurvan :-) Men det visade sig också att jag själv inte mår så bra i kroppen.. Hade jättedåliga blodvärden så hon sa att jag skulle börja fundera på att vara hemma redan nu, först bli sjukskriven och sen ta ut mammadagar, men det ville jag såklart Inte göra eftersom jag vill ha dagar när han är här och inte ta ut en massa innan han ens har kommit! Men igår så kollade jag upp hur många semesterdagar jag har kvar osv och jag hade så mycket dagar så jag slutar jobba redan idag och har semester ända tills han är beräknad och komma :-D

S
å nu ska jag gå ner och väcka lillprinsen, så ska vi klä på oss och gå till dagis och sen ska jag jobba min sista dag, woho! Eller jag ska mest kramas och säga hejdå till alla, bjuda på fika och städa ur mina skåp hehe..


Ha en bra dag allihopa, för det ska Jag ha! :-D

2 kommentarer

Sandra

19 Aug 2010 11:05

Gud va skönt!

Sådär gjorde jag när jag vänta Alexander.

Blev sjukskriven 7 dagar sen tog jag resten i sparad semester skönt

Hoppas dina värden blir bättre bara då...

Äta tabletter?



kram

Anonym

19 Aug 2010 13:32

Du ska också ha en bra dag och alla kommande dagar



Fammis

Kommentera

Publiceras ej