grymmaste skorna!

2kommentarer

Imorse när vi skulle iväg till dagis så skulle M såklart ha sina gympaskor på sig (han har knappt haft på sig dom på hela sommarlovet, då han sprungit barfota eller i sandaler/tofflor..) Han började i alla fall envisas och skrika "aj aaaaaj aaaj aj" och ja, skorna har blivit försmå helt plötsligt??? Aja det fick bli sandalerna och efter jobbet fick vi sticka ner till stadium och köpa nya skor. Han fick välja ett par själv som han tyckte var fina och sen valde jag ett par höstskor/vinterskor som var så grymt snygga och dom var inte dyra alls, så jag vart rätt paff! Jag ville nästan ha ett par till mig själv :-P

N
är vi kom hem lagade älsklingen en supergod middag och sen fick jag ligga på soffan och vila, var så skönt och behövligt med tanke på att jag inte sov en blund inatt.. Och nu ligger lillprinsen och sover och jag ska nog lägga mig jag med, är fortfarande jättetrött.



Såå söta!




Och dom Max valde, ett par blåa adidas, inte helt otippat :-P




Max ger sin "evil-look"

2 kommentarer

Anonym

17 Aug 2010 16:29

Tuffa skor till en tuff kille.

F

emelie

18 Aug 2010 19:06

hahaha supersweet! :D

Kommentera

Publiceras ej