måndag

2kommentarer

Jag kunde ju såklart inte ligga på sofflocket någon längre stund, så jag sysselsatte mig med att leta fram en del av Maximilians alla gamla kläder och så la jag det i storlekshögar, så jag ser vad man kan köpa nytt av eller mer och sen är det bara att tvätta upp :-)
Efter att jag hade hämtat upp honom på dagis så chillade vi i lekparken med glass och lek tills pappa kom hem från jobbet och lagade goooodaste korvstroganoffen, yammie!
Sen har Sara och hennes mamma varit här på kvällskvisten och fikat lite. M fick jättefina kläder och en Sara-kick, så han var lite svår att lägga efter att dom hade åkt, hehe.. Men nu sover han i alla fall och jag ska kika lite tv innan det är dags för sängen. Imorgon ska jag till IKEA med min mamma, woho! M ska få en ny säng och sen ska jag kolla/köpa en byrå till sovrummet.


2 kommentarer

Sandra

23 Aug 2010 21:30

Jo det är sant men ändå.

Min mage har redan sjunkit såg jag idag.

Hoppas bara Bebis stannar inne ett antal veckor till för förra sommarn gjorde jag en konisering (dom skar bort en liten bit av livmodertappen för jag hade pytte lite förändringar på cellprovet) Och jag känner ju hur det drar och trycker neråt hela tiden. Dom säger att ibland orkar den inte hålla emot full tid men ja håller tummarna.



Sandra

23 Aug 2010 21:31

Jo det är sant men ändå.

Min mage har redan sjunkit såg jag idag.

Hoppas bara Bebis stannar inne ett antal veckor till för förra sommarn gjorde jag en konisering (dom skar bort en liten bit av livmodertappen för jag hade pytte lite förändringar på cellprovet) Och jag känner ju hur det drar och trycker neråt hela tiden. Dom säger att ibland orkar den inte hålla emot full tid men ja håller tummarna.



Ska till BM på fredag så ska be henne kolla...



Annars är det bra här, självklart har man ju lite ont i ryggen och så men inge farligt längre. Foglossningen tror jag gett med sig skönt



Kramen

Kommentera

Publiceras ej