påväg till dagis

6kommentarer


"Kom nu så går vi till bussen.."



"Mamma vänta på mig, jag kommer!!"



"Väntar på bussen.."



"Kollar på klockan"


"Nej nu är den faktiskt försenad, nu får den ta och komma!"



N
u är plutten på dagis. Vi höll på och 'försova' oss, så vi klev bara upp, slängde i oss lite frukost, klädde på oss och sen gick vi till bussen. Jag brukar ta bussen upp dit även om det inte är så långt och gå, men det är döden och gå upp för den där backen med barnvagn när man är gravid.... Så jag promenerade hem istället och nu skriker min rygg :-P Jaha vad ska man göra nu då(??), R tyckte att jag skulle lägga mig på soffan och vila, jag känner mig rastlös..men jag borde faktiskt passa på och vila nu, det är ju ändå därför jag är hemma! Så jag ska slänga mig på soffan, vi får väl se hur länge det dröjer innan jag blir rastlös och känner att jag måste göra något..

6 kommentarer

jossan

23 Aug 2010 10:11

tack.. vart går han på dagis?

jossan

23 Aug 2010 10:31

Bränningestrand i p-hagen. Emma slutade där när jag började, Sandra har jag ingenting gemensamt med dock. vänner till dig?

jossan

23 Aug 2010 10:40

Jag jobbade senast med ettåringar och det är sjukt mysigt. Blir inte alls samma pedagogiska som det är på treårs tex vilket också är kul.. Jag börjar plugga ht-2011 till förskolelärare, 2-3 år tror jag det är eftersom jag är barnskötare. Det är en ny utbildning för dem som bara vill jobba i förskola. Tänk på saken för man kan inte göra så mycket annat med en sån utbildning i bagaget.

jossan

23 Aug 2010 10:49

aa, jag gick ju omvårnad för jag ville in i vårdbranchen. Helt jävla fel vart det. Nu är det verkligen barn jag vill jobba med. Det är säkert nu iaf när jag fått egen.

Inger S

23 Aug 2010 10:50

Hej!

Vilka härliga bilder på "Vägen till dagis".Lägg dig och vila så kanske du blir bättre i ryggen.Kramen Inger.....

emelie

23 Aug 2010 19:05

haha jag dör lite.. så jäkla söt unge ni har.

Kommentera

Publiceras ej