sega klubben..

0kommentarer

Oj oj oj vad jag har varit trött idag, slog till från ingenstans(?) och jag har bara legat och sovit efter att jag lämnade prinsen på dagis.. Och snart ska jag gå ut i regnet och hämta honom också, eller ja om en 1½ tim, så jag hoppas att det har slutat regna då! Är fortfarande helt seg, men har fått i mig lite lunch i alla fall. Ska nog sätta på en tvättmaskin och ta en dusch innan jag ger mig iväg.

Maximilian har varit jägtteduktig inatt! Vi var ju på IKEA igår och köpte en ny säng till honom, en sån som 'stora' killar har och lillebror skulle ju få hans gamla spjälsäng ;-) Jag tänkte att det här skulle bli en jobbig kväll/natt och att han bara skulle vilja ligga hos oss eller något, men icke! Han sov heeela natten lång i sin nya säng och när han vakna imorse så var han så stolt över sin säng, hehe.. Nej men det var verkligen på tiden, fattar inte varför vi inte köpte den redan i våras.

Nu ska jag göra något vettigt istället eftersom man har sovit bort hela förmiddagen!
Och MERVI skriv till mig igen här och länka om du har någon egen blogg eller lämna nummer eller vad som helst så vi kan höras av :-)


Kommentera

Publiceras ej