söndag

0kommentarer

I fredags hade ju jag och R lite egentid, vilket var supermysigt! Var ute och åt gott, sen svängde vi förbi stan en sväng, R tog två öl och jag fick nöja mig med coca cola ;-) Sen kom Izabella förbi lite snabbt och umgicks lite.
Igår innan vi fick Maximilian hem igen så gjorde vi en grovrensning av en massa skit här hemma, bl.a en massa kläder.... Men det kommer att få bli en rensning till bland alla kläder, för vi var inte riktigt överns om allt, jag spara en massa byxor som jag hoppas att jag en dag ska kunna få på mig, men jag tror inte det eftersom mina höfter har breddat ut sig så mycket, haha!
Precis när vi fick hem prinsen så kom älsklings Sara och plingade på, så vi tog med M till lekparken innan det var dags och äta middag. Sen hade vi en myskväll här hemma med godis och film <3

I
dag har jag tvättat lite och vikt en massa bebiskläder, sen har vi bara segat.. Min kära far var förbi på fika också.
Dom senaste dagarna, eller den senaste veckan ska jag väl säga, så har mina händer domnat bort hela tiden(?). Det är oftast när jag ligger och sover och då kan jag vakna av värsta paniken för att jag inte känner mina händer :-S Det började lite smått när jag fortfarande jobbade, men då var det oftast tummen och pekfingret på vänster hand som domnade bort, men nu är det båda hela händerna.
Någon som har varit med om liknande eller kanske vet vad det kan bero på?

Nu ska jag sätta mig i soffan och kramas med Max och titta barnprogram innan det är dags för duschen och sen sova för honom.



Liten Maximilian <3

Kommentera

Publiceras ej