svampfackingbob.

1kommentarer

Måste börja med att säga att jag Inte gillar det där 'barnprogramet' Svamp Bob fyrkant......och  Maximilian ska såklart envisas med att titta på det hela tiden, uuääk! Det är ju inte ens roligt och det avsnittet som han sitter och tittar på nu heter spräckta byxor liksom? Och så står han och ska visa rumpan och alla skrattar..  Och nu sitter Max och skrattar för fullt............

Vi är precis hemkomna från badhuset och jag måste bara berätta hur duktig Max är på att simma nu. Han och jag tränade ju i fredags på att simma själv med armkuddarna och nu simma han helt själv! Vi behövde inte hålla han under magen, hjälpa honom att både sparka med benen och hur han ska göra med armarna, hjälpa honom att byta håll eller nånting :-)

J
ag ställde mig på vågen också och jag har gått upp 2kg på 2 månader typ, vet inte om man ska gå upp mer eller inte? Minns inte hur mycket jag gick upp med Max sådär varje månad..bara att jag stannade på 23kg +! Har inte varit hos barnmorskan på evigheter också, men jag ska dit om 2 veckor, så vi får väl se då vad hon säger :-) Sist jag var där tyckte hon att jag hade gått upp för lite, men då hade jag ju mått illa i flera månader också så det var ju kanske inte så konstigt, men nu mår jag äntligen bra! Magen växer ju på och lillen där inne är ju en liten knubbis, så allt är nog normalt, hehe.

Nej nu ska jag slänga mig på sofflocket med M och titta på film och kramas <3

1 kommentarer

Miillan Med Nellie & Ella

06 Aug 2010 12:57

Stackare, gått upp mycket nu med bebbe 2? jag gick upp 2 kg under hela graviditeten med Ella och gick ner 14 kg efteråt :P LYX ;)

Kommentera

Publiceras ej