torsdag

3kommentarer

Prinsen är på dagis nu och jag sitter här och är lite smått irriterad..! Har precis varit hos läkaren, hade en tid där idag. Jag var där redan i Juni för att jag ville ta bort två leverfläckar som sitter ivägen och har gjort det ett tag nu och jag börjar bli riktigt less! Den ena sitter på halsen liksom, varje gång jag ska borsta håret, klippa mig eller Max ska killa mig blir jag rädd att man ska riva loss den fan. Och sen har jag en som sitter preciiiiis vid bh-kanten och jag har gjort mig illa på den miljontalsgånger! Ja men när jag var där i Juni i alla fall så ville dom inte ta bort dom eftersom det var sommartider och då vill dom helst inte skära och sy i en, så nehe tänkte jag och vart lite besviken för jag ville ta bort dom innan bebisen kommer. Så då fick jag en tid tills idag men när jag kommer dit så börjar han åma sig i stolen och säger "Nää men jag vill inte ta bort dom eftersom du är gravid, du får ringa efter att du har fött istället" Och då undrade jag såklart varför jag ens var där idag(???), kunde han inte ha sagt det redan i Juni?? Äh jag vart bara irriterad och drog därifrån, jag som hade sett fram emot att få ta bort dom nu, så man slapp tänka på det sen..

Nu ska jag äta min havregrynsgröt, slänga in en maskin med tvätt och sen ska jag ner till stan och fixa lite grejer.
Sorry för ett pms-inlägg, jag får skylla på mina gravidhormoner ;-) HÄHÄ!


3 kommentarer

Sandra

26 Aug 2010 09:42

Pucko till läkare!



Ja Alexander går här i södra.

Men astra är väl inge dåligt? Jag har ju inget jobb alls ja. Hehehe.. Men ja vill nog inte jobba heltid sen heller. Räcker med några timmar per dag eller 3 dagar i veckan =)



jossan

26 Aug 2010 11:18

fin bild på er åh tack, de är bra med mej.. Dude, dom har alltid varit efterblivna där. Jag har mig och aleks inskrivna på vita-vård på nyatan. as bra.

Hur lång tid kvar tills bebis??

caroline

26 Aug 2010 12:04

Åhh vad irriterande!!!



Byt läkare! ;)

Kommentera

Publiceras ej