blir galen!

0kommentarer

Har fortfarande ont i magen från och till och mår illa, fattar inte varför?? Igår hade jag lite ont i magen, men jag tog en dusch och klädde på mig och V och sen åkte vi och träffa min lillebror för lite shopping. Sen när jag kom hem igen hade jag så ont i magen så jag trodde att jag skulle storkna, som tur var så gick det över lite senare på kvällen..
Imorse kom min mamma hit och passade barnen så åkte och R och storhandla mat och köpte dom sista julklapparna och när vi var inne på Willys mådde jag så illa så jag fick springa och kräkas OCH NEJ JAG ÄR INTE GRAVID. Har haft ont i magen sen i onsdags nu och det verkar ju inte vara någon magsjuka eller något som R och Max har haft eftersom jag inte kräks så ofta, utan mest bara har ont och mår illa.. aja skitsamma, ville bara få klaga lite!

Vi skulle ha klätt granen idag, men vi sket i det, så vi tar det på tisdag istället. Är väl lika bra också, både Maximilian och Chanel kommer väl hänga i den där granen och kulorna kommer väl vara överallt  förutom i granen.
Ska bli mysigt och ha Max hemma nu här under julen, kan vi rå om varandra riktigt mycket och hitta på saker :-)


Kommentera

Publiceras ej