helgen

2kommentarer

Jaha så var det måndag igen då. Och jag sitter här och äter knäckemacka&juice och tar igen mig lite efter 1½timmas powerwalk. Vincent sitter i babysittern och slår på bollarna som hänger framför honom.

Fredags kväll var det kaos här hemma! Det började med att Maximilian inte ville ha någon middag och klagade på att han mådde illa och hade ont i magen. Sen efter att han hade hjälpt mig och bada V så gick han in på sitt rum och sen hör jag bara hur han ropar på mig och när jag kommer in har han spytt ner hela golvet! Han hinner bara komma ut till hallen mellan våra sovrum och så kommer nästa fontän och samma sak precis utanför badrummet, jiiiiiiiisses vad handdukar och papper gick åt. Man kunde inte ju gå nånstans heller för det var ju kräk precis överallt! ÅH NEJ tänkte jag nu blir vi allihopa magsjuka! Han fick sova mellan mig och R och jag låg hela natten och vaktade med hinken.
Vi vaknar på lördagsmorgonen allihopa pigga och glada efter att ha sovit hela natten. Max mådde bra helt plötsligt(?) Fast han var jättehungrig och smällde i sig frukost med det samma att vi kom upp. Senare på eftermiddagn vågade sig min mamma+sambo sig hit på middag och vi åt, snacka och spela spel, väldigt trevligt!
Och igår, 3e advent, kom min pappa och farmor hit på lite advents fika.
Också mycket trevligt.

Nu klagar lillskrutten här och vill gosa lite, så vi ska ta oss en dusch och sen slänga oss på soffan tills att det är dags och hämta storebror ;-)

2 kommentarer

Anonym

13 Dec 2010 11:08

Tack för gott fika med hembakade pepparkakor och för att få träffa små killarna som ger oss så mycket glädje

kram fammis

Jossan

13 Dec 2010 13:05

Hej gumman. Ska söka till växthuset i veckan.. Vad heter förskolan exakt?? Så jag vet va jag ska skriva på pappret? Vet du om man får besöka dem när som helst? Kram till er

Kommentera

Publiceras ej