ny vecka, igen..

0kommentarer

Och så har ännu en vecka passerat... I fredags tog jag med mig barnen och åkte hem till min mamma. R skulle jobba i helgen och då kände jag att Maximilian som var hemma med mig och Vincent hela förra veckan behövde få komma ut lite på "landet" och leka av sig. Jag själv har bara legat och slappat hela helgen, var så skönt! När vi kom hem igår igen så överasskade R Max med att gå till badhuset och simma. Och om han blev glad! Han har ju varit småförkyld och inte fått simma på några veckor.

Igår var det också 2:a advent och 8 söndagar sen Vincent kom till världen. Det låter inte så mycket med "8 söndagar", men oj vad tiden går fort! Och vad fort dom utvecklas, helt galet. Nu håller han ju på och 'tränar' för fullt med att vända på sig, från mage till rygg och tvärtom. Han har lyckats, eller det var  väl mer ett "misstag" komma från mage till rygg, men man ser hur han skjuter ifrån med handen för att försöka slå runt..men sen är det dom där envisa benen som inte vill hänga med, men det kommer nog snart! ;-) Från rygg  till mage verkar han har svårare med, han ligger mest på sidan och bökar och frustar tills han blir så arg och så får man hjälpa honom lite på traven, hehe..

Sitter på R's dator så ni får en bild på Maximilian när han var runt 8 veckor..

Kommentera

Publiceras ej