shopping med mami

0kommentarer

Igår var jag och Vincent på en liten shopping-runda med min mor. Fast vi var borta i flera timmar så hann jag inte köpa alla julklapparna.. Men jag hittade kläder till julafton, juldagen och nyår, till mig själv alltså. När jag kom hem igår slängde jag mig på soffan direkt, var helt slut i fötterna och sen blev det tidigt i säng!
Och nu är min röst nästan helt borta kan jag ju säga, så om ni ringer mig och jag inte svarar så kan det vara för att jag inte har någon röst och kan prata.. Var hes igår, med liiiite halsont, men idag kan man knappt höra vad jag säger. Men jag har inte ont i halsen, så det kanske är stämbandsinflammation jag har åkt på, igen (?)... Och jag är inte förkyld eller något, hmm..

Nej nu ska jag lägga mig på soffan och mysa med lillprinsen! R är ledig idag så han fick gå och lämna den andra prinsen på dagis ;-)

Kommentera

Publiceras ej